Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

onsdag 31. mars 2010

Glad påsk :D

Åååå.. Vanvittig deilig med fri :D

Har kommet velberget fram til Trysi etter en lengre kjøretur... Håpøst med veiarbeid og kø på samme tid.. Makan!

Fikk servert deilig hjemmelaget lasagne når vi kom fram, med cider og vin til :) Og har fortært ett par kopper kaffe og baileys nå :) Også vært ute å gått en liten tur.. Herlig herlig med litt skikkelig frisk luft!

KJenner jeg begynner å bli sigen nå, ikke sovet siden i går ettermiddag... Blir nok en tidlig kveld... En dusj nå, og en drink, også er det vel gjort.. hehe...

Har kikket i IKEA-katalogen nå, og sukk.. Dette blir dyrt :P Men hey! Jeg må jo innrede min egen leilighet :D

Glad påsk all i hopa!

Jeg håper sola titter fram snart....

1 kommentar:

  1. Ja det blir gjerne dyrt, men så moro det er å innrede leilighet da :D:D

    God Påske :)

    SvarSlett