Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

torsdag 8. april 2010

Innflytningsgave

Snille snille mammaen min har allerede kjøpt innflytningsgave til leiligheten min :D

I påska var vi en tur til Sverige for middagsbesøk hos en av mine kjære tanter.. Hu hadde noen aldeles fortreffelige gardiner som jeg falt pladask for, så jeg måtte jo spørre hvor hun hadde kjøpt de.. Da nevnte hun en svensk nettbutikk, men det var mange år siden dessverre.. Tilfeldigvis har denne butikken en katalog som hun nettopp hadde fått som jeg fikk kikke i.. Og du verden! Sååå utrolig mye fint! *sukk* Jeg ble helt fortapt jeg.. Så første jeg gjorde når vi kom hjem igjen, var å sjekke ut nettbutikken..

Heldigvis for meg hadde ellos noe av de samme varene, så jeg slang inn ei bestilling, som mamma sa hu skulle betale som en innflytningsgave :)

Her er herlighetene jeg gleder meg til å dekorere leiligheten med:


Badehåndkle


Litt mindre håndklær


Enda mindre håndklær


Dusjforheng


Sengesett


Rosa kappegardin jeg ikke helt vet hvor jeg skal ha enda


Kappegardin til kjøkkenet


Bordbrikker til spisestuebordet som skal være på kjøkkenet

Dette blir gøy :D

3 kommentarer:

  1. åhh så fiint sengetøy <3 også håndklær med kuer på da hehe, jeg burde i grunn hatt sånne...men er vel litt lei av kuer nå:p
    har nemlig hatt veldig ku-galskap...malte tilogmed kjøleskapet :p

    SvarSlett
  2. Hehe.. Jeg skulle egentlig også ha ei baderomsmatte med kumotiv på, men den var ikke inne igjen før langt uti mai, og så lenge orker jeg ikke vente :P Tålmodighet er en fin ting :P

    Hihi.. Kuer er søte dyr da! Men tror ikke jeg skal male noe enda :P

    SvarSlett
  3. Kjempesøte! Har du kjøpt dette i nettbutikk? hva er evt adressen?

    SvarSlett