Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

tirsdag 11. september 2012

London baby!

Trygt hjemme etter nok en herlig tur til London! Jeg får virkelig ikke nok! 

Utrolig heldig med været når jeg var der og, så ble mye kortbukse og singlett, og mye parkbesøk. Og selvfølgelig litt shopping. Planen var egentlig nesten ikke noe shopping, men.. Så har man Primark. Og Risky. Og Boots. Og superdrug. For ikke å glemme alle 1-punds butikkene.. Ja, det sier seg vel selv.. Den kofferten ble litt fullere enn planlagt. Merkelige greier. 

Det ble ihvertfall mye tantegullkos, og det var jo det viktigste. Og selvfølgelig tid med søster`n :) Vi har kost oss med babysvømming, shopping, masse gåing, parkturer, ballspill, bobleblåsing og tanta har prøvd seg som barnevakt, noe som gikk strålende! Ikke særlig vanskelig med verdens snilleste unge da :) Ingenting smelter et tantehjerte mer enn et strålende smil fra gullet <3 nbsp="nbsp" p="p">

<3 nbsp="nbsp" p="p">


Noen som er glad i rosa tro? Rosa koffert, rosa sko og rosa genser :P

Kos i parken <3 nbsp="nbsp" p="p">

Nytt hår :)

Fortsatt litt usikker på om jeg fikk med meg rett koffert hjem...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar