Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

tirsdag 11. september 2012

Ny uke - nye muligheter

Da tror jeg at jeg skal holde meg litt i ro ei stund :) Ingen store reiseplaner de neste to ukene ihvertfall, da er det bare jobbing som står pl agendaen :)

Jobbuka starta igår, ny nattevakt inatt også er det kurs torsdag og fredag, epilepsikurs :) Det kan jo bli spennende :)

Treningsuka starta igår, ukas høydepunkt PT-time! Elsker de timene der! Har nå bare to timer igjen med PT-Thomas før det blir pt-bytte. Får utnytte de timene max! Gjorde opptil flere nye øvelser igår, herlig! Selv om det er blytungt, sitter jeg igjen med enormt mye energi etterpå. Ihvertfall etter en dusj og litt mat i skrotten :P

Sitter nå og vurderer om jeg skal ta ei økt før jobb i natt. I følge pt`n burde jeg ta treningsfri, men det kribler litt i bena. Selv om bena også er ganske vonde etter gårsdagens baseøvelser. Ei lett økt på mølla gjør vel ingen skade.. :)

2 kommentarer:

  1. Ingen reiseplaner på hele TO uker altså ;) ;) ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, nei faktisk ikke :) Ganske utrolig :P

      Slett