Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

tirsdag 4. september 2012

Friuke!

Etter en ukes jobbing, var det på tide med litt fri igjen.. Deilig med ei uke fri hver 3.uke :)

Starta dagen med litt soving, før ukens pt-time! Ukas høydepunkt! Har faktisk prøvd å fått trent litt i helga, så ble ei økt både fredag og lørdag.. Lørdagens økt ble ikke særlig bra, da låra mine fortsatt var vonde etter forrige pt-time.. Er det mulig å bli så stiv så lenge liksom? 

Hadde relativ høy puls under hele treningsøkta idag.. Mulig det skyldes litt lite soving i helga, kombinert med nattevakter, ellers så er det noe annet jeg brygger på. Eller kanskje det bare var litt for mye kaffe og koffein før økta? Ikke godt å si. Ei bra økt ble det uansett :) 

Etter treninga var det bare å hive seg i dusjen, på med godskjorta, hive i seg litt mat, og sette snuten mot Nadderud, og fotballkamp! Herlig å være på kamp igjen. Og etter helgas flotte resultater, var det bare opp til RBK og gjøre jobben selv, noe de klarte med glans :D Nå er vi bare 1 poeng bak Molde og Godset! I like it! 



 

Det å komme på Nadderud var litt flashback til gode, gamle Stjørdal og Øverlands Minde :P Eventuelt Lerkendal da man sto i Klokkesvingen.. Kvelden ble ihvertfall veldig bra! 2-0 til Rosenborg, og 3 poeng! Kan ikke be om mer da..

Etter kampen ble vi stående utenfor spillerinngangen, og jammen kom ikke spillerne ut etterhvert.. Så da fikk jeg sneket meg til autografen til Steffen Iversen og :) 

Så nå er skjorta mi fin :) Får bare huske at jeg ikke skal putte den i vaskemaskina.. Til neste kamp skal jeg ta med tekstiltusj og fotokamera. Da skal jeg ha autografer...

Nå skal jeg straks hive meg i seng, bare få pakka litt først.. London står for tur imårra! Som jeg gleder meg! Abstinensene etter gullet mitt er stoooooooore! Så da blir det tantegullkos noen dager, perfekt! Planen er å rekke ei treningsøkt først også, noe som betyr at jeg må tidlig opp.. Jaja, kanskje på tide å komme seg i seng da...

Fikk forresten en dårlig nyhet idag.. PT`n min skal slutte! :( Buhu! Skal ha to timer til med han, også bytter jeg :) Det blir nok bra det også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar