Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

mandag 27. august 2012

Back to reality

Etter to herlige uker med ferie, er det bare å innse realitetene. Hverdagen er tilbake. Og bra er kanskje det. De to siste ukene har bestått av litt for mye alkohol, litt for mye god mat, mye sol og varme, herlige venner, venner jeg ikke har sett på lang tid og generelt mye trivsel. 

Men nå er jeg klar. Klar for en normal hverdag igjen. Med fokus på kosthold, trening og jobb. Også er det jo bare 8 dager til London står på tapeten! Så jeg overlever :)

Starter denne uka med ei intervalløkt, før det endelig er PT-time igjen imårra. Vet egentlig ikke om jeg gleder eller gruer meg. Nesten to måneder siden sist, så blir spennende å se hvor mye kroppen har fallert. Neida, jeg har faktisk vært ganske flink med litt styrketrening på egen hånd i sommer og. Så egentlig bør det gå bra, men det er jo alltid litt usikkert. 

Funderer forresten på om jeg skal løpe 10 km under Drammensmaratonet i september. Aldri løpt så langt sammenhengende, men det burde absolutt være overkommelig. Mener kondisen min ikke skal være så dårlig. Får tenke litt mer på saken.

Nå er det trening, før pliktene kaller på jobb.


Må forresten også gratulere verdens fineste tantegull med 1-årsdagen idag! Hvor er tida blitt av?? 




Tante er glad i deg herfra til evigheten! <3 br="br">

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar