Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

onsdag 29. august 2012

Zuuuumba!

Det var favorittinstruktøren på zumbaen idag! Endelig! Fantastisk bra time! 

Starta med LETT jogg på mølla, bare for å kjenne hvordan beina var. Og det reiv. Noe sinnsykt og. Heldigvis ga det seg litt etterhvert som jeg jogga, så ble 10 min LETT jogg før timen. 

Og timen var like bra som alltid! Til og med to nye sanger. Dessverre fant klokka mi ut at den skulle tulle litt idag. Den viste ikke min reelle puls hele tida, men men.. Fikk da forbrent noen kalorier idag og. 

Uansett var det deilig å røre på kroppen, shake på rumpa og vrikke på hoftene. 

Nå derimot har jeg så vondt i låra at jeg knapt klarer å få beina opp i sofaen :P Håper det går over til imorgen, eller så er det enda verre. Time will show.. Verdt det var det uansett. To uker til neste mulighet så..

Nå blir det rolig kveld i sofaen, gleder meg til å sove i natt. Date med sumoen og spise litt mer mat før senga kaller :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar