Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

torsdag 9. august 2012

Snart ukeslutt

Jeg vet jeg har sagt det før, men jeg bare skjønner ikke hvor dagene blir av. Allerede torsdag jo!

Uka har vært superfin! Starta med ei skikkelig god treningsøkt på mandag, med mølle og overkropp, før det var jobb igjen..

Tirsdag ble det igjen ei god økt! Først 30 min på mølla på fart 10, før beina sto for tur.

Onsdag var intervall dagen. Tidligere har jeg kjørt 4x4, men leste en plass at man fort kunne stagnere dersom man gjorde den type intervall over lengre tid, derfor tenkte jeg å prøve en ny type intervall. Da ble det 2 min løp på fart 13, og 1 minutt hvile.. Dette gjorde jeg 8 ganger. Da skal jeg love at pulsen var høy etterpå. De to siste intervallene gikk på ren vilje. Etter intervallen og litt veldig lett jogging, kjørte jeg på med 10 min naziintervall, altså 20 sek spurt og 10 sek hvile.. Da var jeg sliten da!


Senere på kvelden fikk jeg plutselig en veldig overraskende telefon fra en gammel skolekamerat fra jeg gikk første året på vernepleien. Han var i Drammen og lurte på om jeg hadde tid til å møtes. Som sagt, så gjort. Så da ble det en riktig koselig kveld med middag og kaffe. Han drakk øl, jeg drakk kaffe og vann :P Hehe, men moro var det :) 

I dag har jeg vært på Akropolis og jammen ble det ikke 24 timer til med PT! Hurra! Jeg gleder meg! I tillegg har jeg vært medlem der så lenge, at nå er jeg VIP-medlem! Hurra! Også ble det jammen ei økt på overkroppen idag og :)

Endelig klarer jeg å trene litt styrke på egenhånd! Det er håp for alle :P

Ettermiddagen gikk med til litt husarbeid før jeg dro til ei venninne og håndballkamp. Alt i alt en herlig dag! Jeg har så mye bra folk rundt meg :)

Imårra starter nattvaktshelga, også er det jammen ferie på mandag! Det kan jeg leve med :) Forhåpentligvis blir det ei økt på beina og imårra. Må fortsette den gode trenden. Hihi.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar