Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

søndag 5. august 2012

Fin fin uke :)

Jammen er nok ei uke over, og jeg har overlevd første uke som 28-åring, nei 23-åring. Det betyr at det bare er ei uke igjen til ny runde ferie!

Uka har bestått av 4 nattevakter, 3,5 gode treningsøkter, blåbærtur, finvær, grilling og kvalitetstid med venner. 

Verdens herligste tantegull har skrevet bursdagskort til meg <3 p="p">




Lagde deilig kyllingsalat til middag på jobb tidligere denne uka..


Blåbærtur ga nok blåbær til en deeeeilig blåbærpai


Bursdagsgave fra en av mine beste venninner. Tydelig at hun kjenner meg godt :)


Nå er det litt mer fotball på tv`n før det blir date med sumoen; Cæsar, Grey`s og Private. Lite vits i å legge seg tidlig når det er nattevakt igjen imårra...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar