Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

fredag 19. oktober 2012

Fin fin treningsuke

Ei uke fri fra jobb uten særlig store planer betyr mye tid til trening! Herlig!

Denne uka har vært superbra!

Mandag: Sirkeltrening med PT.. Djises, verste jeg har vært med på noen gang.. Der fikk jeg virkelig kjenne blodsmaken i munnen... 

Tirsdag: 45 minutter lavintensitet spinning... 

Onsdag: Zumba og styrketrening

Torsdag: Intervalløkt på mølla. Ikke like bra som jeg hadde planlagt, men det funka. 

Fredag: Styrke på overkropp og en time høyintensitet spinning. 

LOVELY! Så da tar jeg helg med gooood samvittighet :)


Drar på jentetur til Kiel imårra, så da er det vel bra å ha forbrent noen kalorier på forhånd... Tilbake på mandag, og da er det ny pt-time! :D

2 kommentarer: