Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

fredag 21. desember 2012

Da blir det jul i år og

Verden gikk ikke under idag, merkelig. Så da blir det jammen jul i år og! :)

Her har julefreden senka seg. Alle gaver er kjøpt, pakket inn og for det meste levert dit de skal. Baksten er ferdig. Pynten er oppe. Og adventskalenderen går dessverre mot slutten. Takk til snilleste mammaen min for pakkekalender <3 nbsp="nbsp" p="p">

Juleferien er godt i gang, og kofferten begynner så smått å bli klar. Denne jula skal nemlig feires i London. Det blir første jul utenfor Norges grenser for min del. Både gleder og gruer. Gleder meg masse til samvær med verdens herligste tantegull, og masse tid med familien. Men blir rart å mest sannsynlig ikke ha snø på julaften. Men, det blir både norsk og engelsk jul! Så da får man prøvd det og :)

I tillegg har jeg gått til innkjøp av 3 nøtter til Askepott, Reisen til julestjernen og Astrid Lindgrens jul, så jeg skal ikke lide noen nød :) 

Det viktigste er uansett å være sammen med de man er glade i <3 :=":" at="at" derimot="derimot" det="det" egentlig="egentlig" er="er" greit="greit" hele="hele" helt="helt" inn="inn" jeg="jeg" jobb="jobb" jobbet="jobbet" jula..="jula.." med="med" men="men" nbsp="nbsp" nytt="nytt" p="p" r="r" ringes="ringes" skal="skal" skulle="skulle" spesielt="spesielt" tanke="tanke">

Ellers har dagene bare flydd avgårde siden sist jeg skrev her... Det har vært jobbing, Londontur, julegavefiksing, strikking, masse hyggelig samvær med brae folk, gode treningsøkter, masse tantegullkos, masse fadderbarnkos og generelt mye bra :) 

Julestemninga synker sakte, men sikkert inn. Det er så deilig å høre på masse fin julemusikk <3 nbsp="nbsp" p="p">

Kjenner også jeg er klar for å favne om et helt nytt år. Et år som står med masse blanke ark. Blanke ark som skal fylles av gode opplevelser og gode folk. Forhåpentligvis et år uten sykdom og dødsfall, det har vært nok av det. Èn god ting skjer ihvertfall forhåpentligvis i april, da kommer nemlig et nytt tantegull <3 nbsp="nbsp" p="p">

Til slutt slenger jeg inn noen bilder fra den siste måneden (i veeeeeldig tilfeldig rekkefølge ser jeg :P ):

 Det ble visst bare "litt" julegaveshopping i år og.... 

 2 stk Kari Traa-luer 

Klar for å gripe dagen
 
Husmorskills på høyt nivå; frokostblanding og knekkebrød
 
 Julegrøt og verdens beste julebrus hører med i førjulstida

 Hva skal man si? Sånn så det ut da jeg tømte bagasjen etter Londonturen... 

 Beste musicalen ever! Kan virkelig anbefales hvis man skal på musical i London...

Verdens nydeligste <3 nbsp="nbsp" p="p">
 
Fiiiiine adventskalenderen min :) Tuuusen takk verdens snilleste mamma! <3 nbsp="nbsp" p="p">
 
Adventsstaken
 
Julebakst; brente mandler, cookies, peppermyntekuler, kakemenn og pepperkaker
 
En stk innesnødd bil etter forrige helgs snøfall. Det var helga alt gikk galt... 
Sånn ser det ut når to stk jenter har vært i London i noen dager... 4 kolli bagasje, to stk håndbagasjer og noen tax-free poser... 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar