Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

mandag 25. februar 2013

Nu kör vi!

Da håper jeg at jeg er back in business!

Etter lite trening i 3 uker i jula, for så å være flink tre uker i januar og på nippet til å tenke på pt-timer igjen, for så å dra ei uke til Trysil i januar og pådra seg tidenes forkjølelse, for så å bruke 3-4 uker på å bli skikkelig frisk...

Endelig føler jeg at kroppen kanskje er i grei nok form til å faktisk prøve seg på trening! Gud, det var uvant å ikke få trent på 3 uker.. Men når man blir sliten av å faktisk ta en dusj, da sier det seg vel selv...

Prøvde meg forsiktig i forrige uke, med tre økter med lette vekter, og det gikk tålelig greit.. Selv om det er nedtur når du jogger veeeeldig forsiktig på mølla på fart 7 km og det kjennes ut som om du ikke får puste.. Men, det var uansett godt å få brukt kroppen litt..

Så da kjører vi samme stil denne uka, lett styrketrening og litt mølle og forhåpentligvis litt kondisjonstrening, så er det full rulle igjen fra neste uke! Kanskje kroppen er tilbake der den var på topp for noen uker siden igjen, sånn at jeg faktisk kan ta opp igjen pt-timene.. Jeg lever i håpet!

Nå er jeg ihvertfall lei av å være forkjøla og føle meg elendig, så da er det bare å kjøre på. Begynner å kjenne kroppen min litt nå, så da er det bare å høre på den.. Noe jeg synes jeg har vært utrolig flink til disse ukene, selv om det egentlig har stoppa seg selv :P

Men midt i all denne elendigheta med sykdom og forkjølelse har jeg virkelig fått strikka da! Bare siden januar har jeg klart å produsere mengder med grytekluter, kjøkkenkluter, luer, pannebånd, trekk til tennbrikketter og litt babystrikk og :) Noe må man jo gjøre når man ligger rett ut på sofaen og ikke har ork til noe som helst...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar