Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

mandag 16. juli 2012

Back on track

Etter 3, delvis ufrivillige, treningsfrie dager kom jeg meg endelig på en joggetur igjen. Ca 7 km. Hurra! Tenkte det var greit å ta det rolig, med tanke på at formen fortsatt ikke er 100 %. Forbaska drittforkjølelse.

Forhåpentligvis svetta jeg ut siste rest av basseluskene.. Lov å håpe vel. Selv om hosten fortsatt ikke høres bra ut. Noen ganger kjennes det ut som om jeg skal hoste ut lungene mine. 

Etter jogginga fant jeg fram kula mi, og fikk kjørt ca 15 min med den og. Lykke. 

God og svett ble jeg ihvertfall. Og jeg har verdens beste samvittighet nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar