Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

fredag 6. juli 2012

Frisk start på helga :)

Idag var det jammen meg på tide med en date med spinningssykkelen igjen.. Det er faktisk så lenge siden sist at jeg husker ikke når jeg var på spinning en gang.. Det fikk jeg kjenne også.. Fikk jaggu vondt i rumpa bare jeg satte meg på sykkelen.. Det gikk heldigvis over, og timen fløy avgårde.. 

En time høyintensitet spinning! I like it! Ble jammen god og varm kan man si.. Høydepunktet var da DDE plutselig ble spilt, da gikk alt som en lek :)

Resten av kvelden går med til avslapping.. Tenkte jeg skulle få tatt ei styrkeøkt imårra, før helga virkelig setter inn. Ut med jentene imårra, gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar