Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

mandag 2. juli 2012

Håndarbeidsbilder

Siden jeg syns jeg har blitt så flink til å strikke, tenkte jeg at det var på tide at noe av det jeg er mest fornøyd med blir vist fram her :) Jeg ble tante til verdens herligste jente i august i fjor, derfor har det blitt enormt mye klær på henne...


 Hello Kitty lue til gullet mitt. Oppskriften er herifra http://smoochiemonsters.blogspot.no/2010/05/oppskrift-pa-hello-kitty-luen-min.html

 Arsenal lue til pappa, etter eget mønster


 Jakke og bukse til gullet


 Mariusbody

 Rosenborgsokker, etter eget mønster

 Jakke og kjole til gullet


 Mariusgenser med rundfelling til meg selv

 Hjertesokker






Også har det blitt en drøss med ullsokker, pannebånd, luer, kjøkkenkluter og diverse annet som venner og familie ønsker seg i julegaver...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar