Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

onsdag 18. juli 2012

Jommen sa jeg smør

Jeg trekker tilbake alt jeg sa om at formen var bedre. Tror aldri jeg har hosta så mye før. Ikke på så kort tid. Er skikkelig slapp i kroppen, kjennes ut som om jeg skal hoste opp lungene mine og alt er egentlig et ork. 

Jeg som skulle vært i Malung og svingt dansefoten nå. I stedet sitter jeg her i Trysil uten ork til noe som helst. Fin måte å tilbringe ferien på. 

Mine nye venner er ibux, paracet, varm drikke, noskapin og eucalyptushonning.

Men det er vel kanskje kroppens måte å si ifra på. På tide å ta det med ro, og lytte til kroppen. Selv etter ti timers søvn er jeg sliten. Da er det noe som ikke stemmer. Men jeg liker det ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar