Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

lørdag 7. juli 2012

Jentekveld

Er det ikke rart at man aldri har noe å ha på seg når man skal noe? Enda skapet er fullt av kjoler og klær, så finner jeg liksom aldri noe... Ikke for det, idag var jeg faktisk heldig... 

Etter forrige innlegg fikk jeg faktisk energi, så da ble det faktisk noen øvelser med kula, litt rockering og noen push-ups! Jippi! I tillegg fikk jeg unna litt husarbeid.. Hvorfor er husarbeid så K-J-E-D-E-L-I-G? Djises... Men, nå er det gjort :) I tillegg har jeg begynt på vinflaska, og spist godteri. Er det lørdag, så er det lørdag! Holdt meg unna godteriet resten av uka så.. *Klappesegselvpåskuldra*

Vin i glasset :)


Jeg fant en kjole! Nå gjenstår det bare å finne noen sko...





Klar for party! :)

Nå er det bare å kose seg med vin og spotify :) DDE, Åge og Sirkus Eliassen spilles for full guffe her :)

Ha en finfin lørdagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar