Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

søndag 8. juli 2012

Nok ei friuke over

Siden jeg bare jobber natt, så er jeg så heldig å ha ei uke fri hver 3.uke. Jobber 9 netter på 14 dager, også ei uke fri. Perfekt spør du meg. En ypperlig mulighet til å få reist litt..

Denne uka har jeg faktisk bare holdt meg hjemme, uten særlig store planer. Allikevel har uka bare flydd avgårde. Vanligvis bruker jeg å ta en tur bort, men akkurat nå var det faktisk deilig å bare ta en dag av gangen.

Det har blitt 4 treningsøkter, en jentefest, samvær med gode venner, en lunch på Gulskogen, gåtur ute i det fri og blokka har fått ny inngangsdør og nye callinganlegg. Ikke ille det :) 

Imårra er det tilbake på jobb. Fire netter, og fra fredagsmorgenen har jeg ferie. Ferie i 17 dager! Juhu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar