Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

onsdag 11. juli 2012

Halvveis!

Halvveis i arbeidsuka! Nå er det bare to netter igjen! Det er jo bare 20 timer det :)

I natt fikk jeg plutselig bråvondt i halsen og hodepine. Sånn helt ut av ingenting. Så nå har jeg hivd innpå c-vitamintabletter og ibux og paracet. I tillegg har jeg sovet utrolig dårlig i dag. Faktisk både i går og idag. Jeg sover egentlig ikke bra på dagtid, men denne uka har det vært kriminelt dårlig. La meg på sofaen istad, og småduppet i ca tre timer, så nå føles det ihvertfall litt bedre.. 

Siden det er onsdag idag, er det egentlig zumbadag, men siden halsen ikke er helt god, tror jeg faktisk at jeg skal være litt fornuftig og droppe treninga idag. Har virkelig ikke tid til å bli syk nå. Ferien skal ikke brukes til å være syk. Dessuten fikk jeg ei goood intervalløkt igår, så mulig kroppen har godt av litt hvile idag, så kommer jeg sterkere tilbake imårra. Men kjedelig å gå glipp av zumbaen.. Da blir det vel kanskje 14 dager til neste gang jeg har mulighet.. Jaja, kan ikke alltid få det som man vil. 

Får heller ta meg en liten shoppingrunde :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar