Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

lørdag 14. juli 2012

Ferie!

Endelig var arbeidsuka over, og jeg har ferie! :) Skal faktisk ikke på jobb før 30.juli. Akkurat nå kan jeg si at jeg liker det veldig godt :P Forkjølelsen sitter fremdeles i, men bare vondt i halsen og stygg hoste. Før eller siden må det vel gi seg... 

Nå skal det uansett bare slappes av :) Dro til Trysil i går formiddag, og nå blir jeg her noen dager, før ferden går videre til Malung og dansbandsveckan. Hihi. 

Håper egentlig at det elendige været kan gi seg snart, kunne tenkt meg ut på en liten trimtur i grunn. Bare kjedelig å bli overraska av ei regnskur.. Selv om det ikke finnes dårlig vær... 

Slenger inn noen random bilder..

Så glad var jeg da jeg la meg i går formiddag. Ferie! :D


Pakke fra iHerb. Masse atkinsbarer :)

Kjekt å komme hjem å få hjemmelagde horn og boller...


Hmmm.. Lurer på hva jeg skal bedrive tiden med framover... Ihvertfall ikke strikke sokker...



2 kommentarer:

  1. Fikk iherbpakke idag jeg også, masse atkins, jaaay!! God ferie da snupp!!

    SvarSlett
  2. Hihi, så heldig! Jeg har allerede bestilt flere! Noen av de var jo som snickers-sjokolade! Farlig gode...
    Takk, snuppa :)

    SvarSlett