Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

lørdag 7. juli 2012

Det ble visst med fire økter denne uka

Ambisjonene mine om ei treningsøkt idag, må visst utgå. Selv etter 9 timer søvn kjennes kroppen død ut.. Derfor, ingen trening idag. Det er viktig å lytte til kroppen, og restitusjon og hvile er viktig.. Og fire økter er jo slettes ikke ille. Dessuten skal jeg jo på byen og shake assen ikveld :) 

Selv om det ikke ble trening har jeg jo fått unnagjort noe viktig. Nemlig en tur på polet for vin og på butikken for blandevann.. 

Nå står det forefallende husarbeid på planen, før dusjen kaller og pentøyet og sminken skal på :) Utrolig hva litt sminke kan gjøre med selvtilliten.. Hoho, føler meg ikke særlig fresh nå så.. 

Og hvis suget etter trening blir for ille, har jeg jo tross alt både en rockering og en kettlebell her. Selv om det er heller tvilsomt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar