Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

mandag 9. juli 2012

Ny uke - nye muligheter

Etter 10 timer søvn i natt, var formen mye bedre. Fortsatt ikke der den burde være, men atskillig bedre enn i går. Ikke at det skulle mye til for å slå den. Uansett, oppe måtte jeg. Ukas høydepunkt, nemlig pt-time sto for tur. 

 
Under oppvarminga på mølla lurte jeg egentlig på hva det var jeg holdt på meg. Til og med å løpe var grusomt. Der og da skulle jeg ønske jeg kunne trekke meg. 

Timen kom i gang, og det gikk egentlig greit. Helt til det var på tide med 8 minutter i h****te. 4 øvelser; 20 sek jobbing, 10 sek pause mellom hver øvelse, og 1 min pause etter den 4.øvelsen. Dette skulle jeg gjøre 3 ganger. Første gangen gikk veldig greit, de to siste.. Nja.. Kunne antagelig gått bedre, men jeg kom meg igjennom.. Pulsen var ihvertfall på plass. 

Etter den kraftanstrengelsen var resten som koseøvelser å regne. Gøy var det ihvertfall, kanskje ikke akkurat der og da, men følelsen etter ei slik økt. Den er uvurdelig!

Dessverre var det min siste pt-time :( Buhu! Men, jeg er egentlig fast bestemt på å fortsette til høsten også. Må bare se litt på økonomien, kanskje prioritere litt annerledes, og ikke minst ønske meg penger til bursdagen min, som er snart.. 

Nå er det snart tid for en liten powernap. Tror det trengs om denne kroppen skal komme seg igjennom denne natta. Men hey - bare 4 netter igjen, så 17 dager fri :)

Satser på flere gode treningsøkter før den tid...

4 kommentarer:

  1. Du er så flink til å trene, blir matt :D men det må være lov å roe ned litt når kroppen ikke er helt på topp og da kjære!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk kjære :) Trening er gøy! :)
      Neida, kroppen har bare godt av det :P

      Slett
  2. Du er litt for flink, får nesten dårlig samvittighet av å lese om hvor mye du trener.. :D Ha en fin uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, slutt og tull!

      Takk, du og :)

      Slett