Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

tirsdag 3. juli 2012

Digg følelse!

Endelig ble det ei god treningsøkt igjen! Etter en heller dårlig dag igår, med blytunge bein og sliten kropp etter nattevaktshelg, ble det fart på sakene igjen idag! :) I love it! 

I dag ble det 45 min på mølla, 35 min langkjøring og 10 min intervall, før det var på tide å trene litt ben.

Økta ble som dette:
Ett bens knebøy 40 kg 3x10
Beinpress 80 kg 3x10
Øvelse for bakside lår og rumpe 45 kg 3x10
Knebøy med frivekter 6 kg 3x10
Markløft 25 kg 3x10
Planken
Push-ups 10 stk


Pulsklokka sa 738 kcal og en gjennomsnittspuls på 152 :) Hurra! 

Imårra er det ny pt-time! Trodde ikke det ble noen pt-timer nå i løpet av sommeren, så da var gleden stor da jeg fikk spm om jeg hadde mulighet imårra formiddag! :D:D Gleder meg!!! :D:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar