Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

onsdag 21. april 2010

Dagens høydepunkt

Hihi, ingenting er som å få pakker i posten :D
De siste dagene har jeg fått ikke mindre enn t-r-e, altså 3 hentelapper :D Seinest i dag tidlig tikka det inn melding om at pakke kunne hentes..

Så hva passer vel bedre å gjøre nå som jeg endelig har fri en dag.. Jo, å dra på posten :D

Paaaaaakker :D:D


Badeender, blomst på boks, frøpinner og apeplaster fra www.ailo.no


Filmer fra www.cdon.no



Håndkle, t-skjorte, servietter og kjøkkenhåndklær fra www.hm.com


Herlig herlig :D


Har fri idag også, enda mer herlig :P Ble ikke mye soving etter nattevakta, men. Skal opp 7 imårra tidlig, så da er det kanskje like greit å stå opp tidlig også heller legge seg tidlig så man får sove til natta. Ei uke til neste nattevakt nå, det skal bli godt det! Kroppen er temmelig sliten merker jeg. 10 netter på 14 dager anbefales ikke. 

Gleder meg til imårra, samtidig som jeg er veldig spent. Opplæring på ny jobb. Håper, håper, håper den er bra! Skal bli morsomt ihvertfall. Får jeg vel hakeslepp når jeg skjønner hvor mye jeg har glemt. Men hey, det ordner seg. 

Nå skal jeg se om jeg får skikk på den elendige iTunes`n min.

2 kommentarer:

  1. Yey for pakker i posten :D

    SvarSlett
  2. Pakker i posten er alltid kult :D

    Skalvise... For å få linken til bloglovin går du inn på bloglovin, trykker "bruker", og så "widgets". Velg det ikonet du vil ha, og så hos meg kan jeg bare trykke på "legg til ikon", så ordner blogger resten. Vil tro det er sånn hos deg og.

    For å få counteren kan du gå inn på http://www.easycounter.com/ , og litt nedpå siden der kan du lage deg konto og velge hvem counter du vil ha. Jeg valgte å vise alle hits, også må du velge html. Da får du en html-link du skal kopiere. Så går du inn på blogger-siden din (utforming og så sideelementer og så trykker du "legg til gadget", og så "html/javascript", lim inn koden og trykk lagre.

    :)

    SvarSlett