Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

onsdag 28. april 2010

I`m getting butterflies

Ååååå! Jeg bare føler jeg bobler over av energi akkurat nå! Selv om det ikke burde være sånn... Egentlig skulle jeg vært utslitt nå, etter mye jobbing, lite søvn osv.. Men neida.

Føles faktisk ganske så bra også :D


Nå er jeg faktisk kvitt sofaen, lenestolen og stuebordet. Guri så god plass det ble på stua. Gooood plass til pappesker! bra for meg at jeg var såpass fremsynt at jeg fikk kjøpt en god del esker idag da. Så kan pakkinga starte imårra :D


Nå er det kveldskos med te og druer :) Og ei varm dyne. Jeg er så innmari lei av å fryse nå. Bah. Skulle jo tro det skulle bli litt varmt her snart, men. Blir vel når jeg får flytta :P Haha.. 

Fikk henta maaaasse bilder idag å :D Herlig. Har forstørra noen bilder av prinsessa mi. Så nå blir det kattevegg i leiligheten. Whiskas og Luna <3 I tillegg ble det en god del bilder fra diverse julefeiringer og påsker, og noen Londonturer :) En del skal nok henges opp på veggen etterhvert. Må se det litt an. Selv om jeg gjerne skulle gjort alt NÅ! Eller aller helst i går. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar