Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

onsdag 28. april 2010

Lille lørdag :)

Allerede halvveis i uka jo! Makan så fort tida går... Det betyr jo bare en ting det...

Snaaart får jeg nøklene mine! Hurra :D Gleder meg virkelig til lørdag :) Da skal jeg inspisere litt gitt.Ta litt mål og sånn :) Se hva som eventuelt kan stå der og der.

I tillegg er jeg så heldig å ha så fine venner her at jeg skal få litt hjelp allerede i neste uke til å få flytta noen ting :) Hvem vet, kanskje jeg kan sove i MIN leilighet allerede neste uke? Hihi, det hadde virkelig vært noe :)

Ellers er jeg nå "ferdig utlært" i ny jobb :P Høhø. Det vil vel tiden vise :P Men veldig spennende, morsomt og lærerikt. Greit å endelig få litt trening på typiske sykepleieprosedyrer :) Så skal bli moro framover nå :) Jobb, flytting, trening, vår, sol og sommer :) Herlig herlig!

Dessverre ble det ikke mye soving idag gitt. Klarte virkelig ikke å sove. Kjipe greier. Ble bare noen timer. Men men. Klager ikke :) 

Trening ikveld sammen med Ida-snuppa :) Skal bli deilig. Forhåpentligvis forsvinner sofaen også idag, eventuelt imårra. Så da er det bare ut å kjøpe flytteesker så jeg har noe å pakke i. Hurra!

Venter på min nye fine telefon også. De er jo så treige. :( Jaja, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves er det noe som heter. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar