Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

lørdag 24. april 2010

Shopoholic?

I stedet for å legge meg igår drev jeg med litt nettshopping. Farlig farlig. Har igrunn vært på utkikk etter ny telefon ei stund nå. Den jeg har skrur seg av stadig vekk, pluss at den har noen skruer løs (etter x antall fall i gulvet), dekselet holder på å falle av, batteriet tømmer seg fort osv osv. Kunne sikkert fortsatt i det uendelige. Uansett da. Det som er viktig for meg når det kommer til mobiltelefon er utseende og farge. Farge er i grunn det viktigste. Derfor er det i grunn et mysterie at jeg har den telefonen jeg har nå. 


Tidligere i høst sikla jeg på denne..



Vel i går kom jeg over denne..



Og jeg kunne ikke dy meg...

Den havna i handlekurvnen.


I tillegg hadde denne nettbutikken gratis frakt, og siden jeg har tenkt på å kjøpe meg en blender og digital fotoramme til mitt nye hjem, måtte jeg bare slå til...



Digital fotoramme



Blender..


Aaaah! Jeg elsker shopping!



Og som om det ikke var nok ble det jammen meg shopping idag også... H&M og Platekompaniet.. Pluss at jeg endelig fant et målbånd. Hallelujah!

1 uke til jeg får nøklene nå! Det betyr at snart står IKEA for tur.. Sukk, dyrt det her :P Hihi... Men du verden så moro :D

2 kommentarer:

  1. Åååh, så fin telefon! :D

    Og hva kosta den ramma? Jeg har fått for meg at slike digitale rammer er gruelig dyre, men de er kanskje ikke det lenger? :)

    SvarSlett
  2. Den ramma der kosta faktisk bare 399 :)

    www.netonnet.no :) Gratis frakt også.. Nå vet ikke jeg hvor bra den er, men...

    SvarSlett