Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

lørdag 10. april 2010

Påske 2010

Litt synd at påska er over (vel er jo snart ei uka sida, men), jeg er litt treig :P

Var ihvertfall så heldig at jeg hadde fri hele påska! Det er ikke verst når man jobber i helsesektoren. Så påska ble tilbragt i Trysil, med mamma, pappa, søs og kjæresten hennes. Og selvfølgelig den firbente. Luna :)

Været kunne vært bedre, men det ble ei finfin uke. 

God mat. God drikke. Familytime. Godteri. Bortoverski. Nedoverski. Middagsbesøk. Sverigetur. Bånnski. Langfredagstradisjon. Litt for mye alkohol. Masse søvn. 

Det er vel påska kort oppsummert. 

Tid for bilder:





Det var litt fint vær inni mellom også..

Ut på ski :)


Familiens firbente <3 

Klar for langfredagsmoro

Ja det var ganske moro


Klar for skitur

Vi gjør oss klar til festigheter

Middagsgjester

Ute å aker i mørket. Skarran er såpass at det går an å stå på den...





2 kommentarer: