Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

fredag 9. april 2010

En herlig vårdag

Ingenting er som å våkne til strålende sol! Åh, som jeg har lengtet etter det denne lange, kalde vinteren. Nå er våren her! Hurra for det!

Fikk melding av ei venninne om at det var kafè klokka elve, så da var det bare å hive på seg klær, litt sminke, trykke i seg en banan og bælme i seg et glass vann, på med jakke, sko og solbriller og tusle mot byen. Fantastisk herlig! Jeg blir i så utrolig godt humør! I tillegg rakk jeg å ta en telefon og nå ser det ut som om jeg får en jobb til :) På et legekontor! Skal på opplæring ihvertfall. Sånt liker vi.


Herlig å tusle til byen i så herlig vær! 


Ble en kjempekoselig dag med gode venner og litt shopping. Har spist lunch, traska litt, spist is og bare kost oss. Herlig herlig. I tillegg kom lønna på konto idag! Det liker vi ihvertfall. Så da har det blitt litt nettshopping også. Har slengt inn ett par bestillinger på filmer :) Gleder meg til jeg kan legge meg på min nye sofa i min nye leilighet å se på film :)

Bilder av shoppingfangsten også:


Kjempesøt kjole meg fine detaljer. Denne blir fin på Kiel-båten til uka :)



Og to tightser, knestrømper og strømpebukser på salg :)



Da skal jeg ta livet litt med ro før arbeidshelga starter, hvilket betyr 3 netter på rad, før snuten settes mot Kiel på mandag og herlig jentetur :)


Life`s pretty good :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar