Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

fredag 16. april 2010

Home, sweet home

Da var man vel hjemme. Egentlig er det noen dager siden, men jeg har stort sett vært på jobb siden jeg kom hjem igjen. 

Først personalmøte, så hjem og sove litt også har jeg hatt to nattevakter, og jammen ble det ikke to til... 

Turen var ihvertfall helt knall! Kjentes sånn på kroppen på onsdag ihvertfall... Temmelig sliten kan man si.. Først nå kjenner jeg at jeg noenunde er tilbake til vanlig form igjen... Ikke barebare å være på jentetur. I tillegg klarte jeg heller ikke å komme meg i land i Kiel. Makan. Jaja, bra for meg at jeg var der en tur i fjor sommer da :P 

Jeg tok shoppinga på båten jeg :) Takk for lønn rett før vi dro...

Denne falt jeg pladask for
Den kommer til å gjøre seg på stua mi etterhvert :) Matcher ipoden min helt perfekt også! I <3 it!


Og denne parfymen

I en gavepakke med parfyme, dusjsåpe og bodylotion


Og en lipgloss fra Christian Dior

Og litt sprit...

Og selvfølgelig litt godteri :P




Alt i alt en meget vellykket tur :) Neste gang er det julegaveshopping i London :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar