Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

mandag 19. april 2010

Dagens middag

Nå er det slutt på dårlige middager, NÅ skal det lages skikkelig middag. Aller helst hver dag, men jeg må se det litt an. Kan ikke overdrive heller liksom...

I dag ble det kylling, bacon, paprika og creme fraiche med ris og litt salat. 

Skjær opp kyllingfilet. Jeg bruker en filet til bare meg.


Stek kyllingen i panna


Tilsett oppskjært paprika og bacon, og la det stå noen minutter


Tøm over en boks creme fraiche, jeg bruker lettversjonen. Krydre med litt hvitløkspulver, eventuelt skjær opp hvitløv og stek sammen med kyllingen.


Server med fullkornsris, eventuelt pasta og noe grønt ved siden av. Veldig godt :) Og lettvint!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar