Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

torsdag 29. april 2010

Enda mer shopping...

Guri malla! Jeg falt totalt idag....




For en radio... Skikkelig retroradio! Kommer til å passe perfekt i leiligheten min :D

Kjøpte den fine der som er lyseblå :D Driiiiitkul var den :D Jeg er strålende fornøyd!


Var også innom BodyShop. De har fått inn noen nye dusjsåper som lukter heeeelt himmelsk! Sweet lemon. Kan virkelig anbefales.


Var også innom Kid en tur. Måtte ha en slik fin bildeholder til. Jeg som har fremkalt så mange fine bilder til leiligheten min. 


Har virkelig hatt en finfin ettermiddag. Først en times trening- spinning. Jeg har allerede vondt i rumpa. De setene var jo helt forferdelig vonde å sitte på. Så en kjapp shoppingrunde, også hjem til Ida og lage deilig kyling fajitas og se Paradise og skravle. Herlig herlig. 

Imårra starter nattvaktshelga, så da er det slutt på friheten. Men det er greit. 2 uker igjen i denne leiligheten.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar