Velkommen til min verden! Her vil jeg skrive om det som opptar meg i hverdagen; trening, kosthold, interiør, jobb, venner og ellers det som måtte falle meg inn.

Enjoy :)

søndag 18. april 2010

Sløv helg

Dette har vært en heller sløv helg. Kan kanskje skyldes at jeg har jobba stort sett hele helga :P Fire nattevakter på rad er mer enn nok for min del.. Så nå nyter jeg en natt hjemme før det er på`n igjen med to netter til.


Vært på kjøretur idag da. Skal jo på opplæring til uka i ny jobb, og siden jeg er relativt ukjent på nye steder fant jeg ut at det kunne være lurt å sondere terrenget litt før jeg skal dit. Slipper jeg å stresse med det første dagen ihvertfall. Så en stor takk rettes til gulesider, uten dere hadde jeg vært totalt hjelpesløs. Ihvertfall fant jeg fram, utrolig kjekt med veibeskrivelse. Så da skal jeg nok klare å finne fram på torsdag også, bare jeg klarer å holde tunga rett i munnen gjennom alle rundkjøringene.

Å som jeg gleder meg til frihelg neste helg! Da skal det begynnes å forberede flytting her.

Nå skal jeg se om jeg får flytta noen av bildene mine over på en ekstern harddisk, lenge leve back-up :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar